Підшипники

Підшипник — деталь, призначена для забезпечення обертання однієї частини щодо іншої з правильним розподілом навантаження і максимальним зменшенням тертя. У конструкції автомобіля використовуються механізми різного типу, але всі вони в основному відносяться до механізмів ковзання і кочення. Випускають різні, досить затребувані підшипники SKF.

Особливості будови підшипників в Івано-Франківську

Собою вони представляють механізми кочення кулькового або роликового типу, вони можуть бути дворядними і однорядними, відкритими або закритими. Підшипник задньої маточини при роботі піддається дуже суттєві навантаження, тому він періодично потребує ремонту, не дивлячись на те, що їх виготовляють з найбільш міцних матеріалів.

Деталі закритого типу не вимагають мастила, однак якщо вони виходять з ладу, то їх залишається тільки викинути. Кулькові мають найменшу контактну площину, завдяки чому вони можуть працювати з мінімальним тертям, однак при цьому їх несуча здатність істотно нижче, ніж у роликових.

Як визначити, що підшипник задньої маточини Несправа?

Якщо підшипник задньої маточини несправний, це проявляється появою люфту при роботі колеса: при русі в задній частині автомобіля чути шум, на великих швидкостях колесо почне стукати. Точний діагноз можна поставити, якщо підняти автомобіль на домкрат і розгойдати колесо. Якщо є помітний люфт, значить пора вирушати в автосервіс і міняти підшипник задньої маточини.

Для задньої маточини вітчизняних автомобілів найчастіше використовується дворядний роликовий або кульковий підшипник закритого типу, що не вимагає мастила або частого регулювання. Середній термін його служби може становитиме 130 000 км, однак він буде залежати від манери водіння і випробовуваних навантажень.